Dwie cechy, których oni pragną.

image
By Pawel Rawski On czwartek, Styczeń 09 th, 2014 · 2 Comments · In

Zwykło się mówić, że atrakcyjny facet ma w sobie cechy zdobywcy, a kobieta uwielbia być zdobywana. Możesz prześledzić wzdłuż i wszerz swoje dzieciństwo i sama zobaczysz, jak wiele wzorców traktowało temat relacji właśnie w ten sposób. Jednak jesteś już dużą dziewczynką, więc wiesz zapewne, że to tylko drobna część prawdy…

Nie jest absolutnie żadną tajemnicą, że tak naprawdę to kobieta wybiera sobie faceta. Jego zadaniem jest stworzenie takich warunków, by wybrała właśnie jego. Jednak w pewnym sensie to ona zaczyna przebieg relacji. Oczywiście, że to od mężczyzny oczekuje się, by podszedł i by chociaż powiedział to jedno słowo. Ten jeden wyraz, przed którym tak wielu mężczyzn czuje strach – „cześć!”. Bo przecież wiadomo, ajj nie, to Ty wiesz, że jemu się nic złego nie stanie, w najgorszym wypadku spławisz go tekstem o braku czasu, ewentualnie tym, że jesteś zajęta. I tyle. Jednak uwierz, dla mężczyzn to wygląda zupełnie inaczej.

Niezależnie od tego, jaki on jest i gdzie się poznajecie, to Ty decydujesz, czy dasz mu chwilę czasu, numer telefonu, ładny uśmiech wyrażający dalszą chęć poznania, czy też nie. Oczywiście, że na to wpływa cała masa różnych rzeczy. To jak się czuje, gdy do ciebie mówi, bo Ty jesteś w stanie to odczuwać. To jak mówi, bo w końcu czasem nawet jak walnie jakąś totalną głupotę, to i tak przymkniesz na to oko. To w jakim nastroju jesteś obecnie oraz w jaki sposób jego obecność wpływa na Ciebie. Może w delikatnym stopniu jeszcze to jak wygląda, no i faktycznie, czy oby masz chwilkę czasu.

Skoro więc od Ciebie w tak dużym stopniu zależy to, czy w ogóle się poznacie, warto jest wiedzieć, czego ci zdobywcy w dzisiejszych czasach szukają najbardziej. A temat jest o tyle ciekawy, że mimo iż tak wiele kobiet o tym wie, to jednak tylko na wiedzy się kończy. Z praktyką bywa już różnie. Owe dwie spośród wielu cechy to:

Naturalność

Nie ma nic złego w dbaniu o samą siebie, wręcz przeciwnie, to jedna z tych rzeczy, które niesamowicie działają na nas, mężczyzn. Jednak jest ogromna różnica w dbaniu o siebie pochodzącym z akceptacji a tym bazującym na jej braku. Facet to niby taka prosta istota i fakt, generalnie lubimy to, co proste i skuteczne. Jednak nie jesteśmy, aż tak tępi jakby się mogło czasem wydawać. Serio, każdy ogarnięty mężczyzna wie i rozumie, że nie będziesz wyglądać jak laska z pierwszych stron kolorowych gazet. Ba, mało kto tego chce. Pójdę w ogromną generalizację, jednak wierzę, że jednym z tych najbardziej upragnionych widoków jest moment, gdy budzi się koło kobiety, która na jego widok (lub wspomnienie z nocy) szczerze się uśmiecha i nie biegnie poprawiać włosów czy tuszować tego, jak wygląda.
Zastanów się przez chwilę, jeśli sama nie kochasz swojego ciała, jak ktoś inny ma to zrobić?
Kobieta, która akceptuje siebie, wytwarza tak niesamowite pole żeńskiej energii, w której chce się znajdować każdy prawdziwy mężczyzna.

Pewność siebie

Wychodząc z założenia, że możemy dać tylko to, co mamy w sobie, zastanów się przez chwilę, czy chciałabyś być z kimś nijakim? Takim gościem, gdy się mu mówi szczery komplement, a on zamiast ładnie podziękować, jedynie sztucznie się uśmiecha i zamiast wdzięczności połączonej z radości, czuje wstyd? Chciałabyś być z facetem, który nie ma swojego stylu i nie dba o siebie? Nie ma dla siebie czasu i zawsze są jakieś ważniejsze rzeczy? Teraz popatrz przez ten pryzmat, choć przez moment, na samą siebie.

Uwierz, mężczyzna często odczuwa znacznie więcej, niż może Ci się wydawać. Nie trzeba mieć nie wiadomo jakich umiejętności kalibracji, by w grupie osób bez najmniejszego problemu dostrzec pewną siebie kobietę. Nie myl jednak pewności siebie z zadufaniem czy arogancją. Chodzi mi tu o tą czystą, płynącą z pełnej akceptacji tego, że taka, jaka jesteś, jesteś zajebista. I tyle. Taką pewność siebie czujemy na kilometr i bądź pewna, że ta cecha właściwie dość często przykrywa wiele innych. Tak, również wygląd.

Dlatego moja droga, więcej luzu, akceptacji do samej siebie, i tej pewności, która jest na niej zbudowana, bo za tym idzie dużo, dużo więcej. Inwestowanie tylko i wyłącznie w to, co na zewnątrz jest bez sensu, ponieważ to, co jest w Tobie, wpływa na całą resztę. Innymi słowy, to Twój stosunek do samej siebie decyduje w ogromnej mierze o tym, jak widzą Cię mężczyźni.

2 komentarzy “Dwie cechy, których oni pragną.

  1. Agnieszka

    A ja zauważyłam, że naturalnie wydaję się nieśmiała i niepewna siebie. Nawet w sytuacji gdzie wydaje mi się ze jestem spokojna i się nie stresuję, ludzie z otoczenia próbują mi dodawać odwagi, mówią że jestem tzw „szarą myszką”. Ciekawa jestem, co powinnam robić na co dzień, w jaki sposób trenować tę wyrazistość i charyzmę. A z drugiej strony, żeby nie była ona jedynie sposobem ani maską a stała się naturalną cechą?

    1. Pawel Rawski

      Aga, zerknij na ten materiał – http://www.blog.pawelrawski.pl/relacje/4-filtry-do-natychmiastowej-poprawy-relacji-z-kobietami/
      Co prawda przedstawiony tak, by rozumieli go głównie mężczyźni, ale „wyczucie socjalne” jest w pewnym sensie uniwersalne. Myślę że wyciągniesz stąd sporo dla siebie.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Facebook